Monday, October 26, 2015

Halloween DLP - 15.10.2015 - Deel 7

Meeting Royalty

Daarna gaat het in rechte lijn naar het Princess Pavilion. We mogen onmiddellijk binnen en in tegenstelling tot gisteren is het niet druk. Wanneer we aan het einde van de rij komen, wordt er weer gevraagd of het onze eerste keer is. We zeggen dat we Belle al ontmoet hebben. Ik heb niet echt een voorkeur over welke prinses ik graag zou willen ontmoeten, maar Aurora of Ariel zou wel leuk zijn. Zij hebben namelijk een nieuwe jurk gekregen en ik heb nog niet de mogelijkheid gehad deze 'live' te aanschouwen.

We hebben geluk. De prinses die we treffen is zowaar Aurora. Ik zeg haar dat ik blij ben haar te ontmoeten en dat ik haar nieuwe jurk zo mooi vind. Ze is blij dat te horen. Ik vraag haar of ze mijn boekje wil tekenen en dat wil ze graag. Ze is aangenaam verrast en vraagt of ik dat zelf gemaakt heb. Ja hoor! Ze tekent mijn boekje en poseert voor de foto. Nadien komt Hendrik er ook nog even bij staan.

 
 
 
 
 
Photopass foto's:
 
 
 
 
 
 
Leuke verrassing
 
Eenmaal buiten het Princess Pavilion zien we Mr. Smee nog staan. Hij heeft het niet druk en na even te hebben gewacht, kunnen we zo met hem om de foto.
 
 
 
 
It's good to be bad!
 
Ondertussen is het tijd geworden voor de Villains show en dat is dan ook het volgende wat we gaan doen. Ik wil namelijk nog graag een foto scoren met Lady Tremaine, Anastasia en Drizella.
We zetten ons ongeveer op de plaats waar ze Meet & Greets zullen doen. Niet veel later begint de eerste show en komen de characters naar hun fotolocatie. Ik sta goed vooraan, maar Drizella & Anastasia kiezen er elkens anderen uit. Ook na de tweede show hebben we geen geluk. We proberen het daarom bij Lady Tremaine en zij pikt me er vrij snel uit.
Ze is onder de indruk van mijn boekje en vraagt of haar dochters er ook in staan. Ik toon haar de foto’s en ze is aangenaam verrast over de schoonheid van haar dochters.
Na de foto’s is het tijd om afscheid te nemen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hang on to your hats and glasses...
We houden de Villains voor bekeken en gaan wat anders doen. Big Thunder Mountain. De wachtrij is 25 min. maar we wagen het er op. Doordat we bij de splitsing de 2de rij nemen, kunnen toch een aantal minuten van onze wachttijd doen. En dan is het weer genieten van dat wilde ritje door de wildernis. Ook nu wordt de foto natuurlijk weer op de photopass gezet.
 
 
 
Meeting Mr. Mouse himself
 
We hebben nog even tijd voordat we gaan eten en we besluiten nog even bij Meet Mickey binnen te gaan. Voor Hendrik hoefde dat niet zo, maar als ik wilde, dan ging hij wel mee. Een wachtrij van 20 minuten lijkt ons dan ook goed te doen. Zeker wanneer je de filmpjes zit te kijken, lijkt de tijd voorbij te vliegen.

 
 
 
 
 
 
Photopass foto's:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A Wild Place To Shop And To Eat
 
Na een leuke meet met Mickey verlaten we het park. We hadden gezegd om eens te gaan eten bij Rainforest café. Zowel Hendrik als ik zijn hier nog niet geweest en het lijkt ons wel eens een keertje leuk. We worden vriendelijk geholpen en we vinden de aankleding heel leuk gedaan. Hendrik  neemt de primal staek met gefrituurde ajuinringen, pepersaus en gekookte aardappel in de schil met zure room en kaas er op en een slatje. Ik neem de Amazon Fajita’s. Zowel het eten als de omkadering vallen erg in de smaak. De fajita’s worden dan ook nog eens mooi gepresenteerd op een etagière. Zeker voor herhaling vatbaar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Halloween Minnie!
 
Na het eten gaan we weer naar het park. We willen Minnie in haar Halloweenkostuum nog graag ontmoeten. Zij doet meet & greets in de buurt van Casey’s Corner. Na een klein half uurtje is het onze beurt. Minnie is erg lief en ziet er stralend uit in haar Halloween outfit.

 
 
 
 
 
 
And now... Disney Dreams!
 
We duiken nog even de winkeltjes in want we hebben nog tijd voordat Dreams begint. Bij de Storybook Store valt mijn oog op Shellie May die voortaan ook in Disneyland Parijs te vinden is. Oh, die wil ik! Maar dat is niet voor nu. We kijken nu alleen maar en gaan morgen shoppen. Hendrik ziet nog enkele onderleggers en een mok van Olaf die hij graag hebben wil.
Dan is het tijd voor Dreams. Omwille van de ijzige koude wilde ik niet al een uur voordien gaan klaar zitten voor het kasteel. We zoeken een plekje wat verder weg, maar dat blijkt uiteindelijk niet zo’n goed idee te zijn. Het staat overal vol mensen en tegen dat Dreams begint, zie ik nog amper iets. Foto's maken is al helemaal een ramp. Gelukkig is het niet zo erg aangezien we Dreams al wel vaker gezien hebben. En wat ik er wel van zie, is en blijft natuurlijk wel prachtig!

 
Slaapwel Disneyland!

Na Dreams verlaten we het park en gaan we via de Village terug naar het hotel. Het is ondertussen weer beginnen regenen en we hebben het behoorlijk koud. We mailen Hendrik zijn collega dat de Elsa schoenen voor zijn dochter er anders uit zien dan diegene op de foto die hij had doorgemaild. We nemen ook nog even een verwarmend deugddoend bad en zetten de foto’s op de computer. Ook nu zijn we doodop, maar we hebben zo genoten van deze fantastische dag.
 
Wordt vervolgd!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...