Saturday, December 13, 2014

DLP Enchanted Christmas: Zaterdag 22.11.2014 - Deel 10

Your friendly next door neighbour

Wanneer we lekker gegeten hebben bij Blockbuster Café is het tijd voor wat anders. De wachtrijen bij de attracties bedragen 90 tot 120 minuten en daar heb ik niet zo'n zin in. Maar ik wil nog wel een keertje op de foto met Spider Man. Met een wachtrij van 40 minuten is dit nog wel te doen dus we gaan snel de rij in staan.
Tijdens ons bezoek in mei hebben we al het geluk gehad Spiderman te ontmoeten, dus ik kijk er alvast weer naar uit. In mei heb ik mijn fotoboek niet laten signeren, dus dat wilde ik nu wel laten doen.
Na een 40 tal minuutjes is het dan eindelijk onze beurt. Ik word hartelijk ontvangen door Spiderman. Ik vraag of hij mijn fotoboek wil signeren en dat wil hij wel. Hij vraagt waar hij moet signeren en dan ziet hij de handtekeningen van Mickey, Minnie etc... Hij wil weten of mijn boek een handtekeningenboekje is. Nee nee, dat is het niet! Wanneer ik zeg dat het een fotoboek is, wil hij het boek helemaal doorbladeren. Hij vraagt hoe ik heet en wanneer ik mijn naam zeg, wil hij weten of ik weet hoe hij heet. Uiteraard zeg ik dat ik weet dat hij Spiderman heet. Maar ik moest zo lachen met zijn reactie: "That's right, I'm your friendly next door neighbour Spiderman". Ik zeg dat hij er ook in staat en dat wil hij natuurlijk wel heel graag zien. Hij is jaloers op mijn boek en vindt het echt prachtig. Hij wil nog weten of ik vaak naar Disneyland kom en hoe lang ik aan mijn boek gewerkt heb.
Uiteindelijk wil hij mijn boek ook nog tekenen.
Na het tekenen is het tijd voor foto's en hij stelt voor om een Spiderman pose te doen. Nadien vraagt hij of Hendrik ook nog graag mee op de foto komt.
Wanneer we afscheid nemen vraagt hij aan de CM's en de fotograaf die er rond lopen of ze mijn boek al gezien hebben.
Uiteindelijk nemen we echt afscheid en hij roept me nog na dat hij echt jaloers is op mijn boek.


Hendrik moest zo lachen met deze foto... Spider-Man and friends save city en je ziet dan een foto van een Spiderman die in een fotoboek zit te bladeren.












Foto's van de photopass.


 






Oh wow, dit was echt gaaf! Had het niet gedacht, maar wat 'n leuke ontmoeting was dit. Helemaal happy nemen we afscheid van Spiderman.

Twilight zone meeting

Wanneer we het park weer in wandelen zien we opeens Goofy in zijn Tower Of Terror outfit door het park lopen. Hij is in een speelse bui en holt van hier naar daar. Bij de Tower Of Terror springt!!! hij over het hek en loopt hij zo de wachtrij in. De mensen in de wachtrij krijgen een high-five. We staan op een afstandje te kijken en amuseren ons kostelijk met deze grappige Goofy. Wanneer hij ons ziet, begint hij naar me te wijzen. Helaas is het zo druk dat het moeilijk is om met hem op de foto te gaan.
Hij wurmt zich uit de menigte en zoekt een rustiger plekje op.
Gelukkig lukt het dan toch nog om met hem op de foto te gaan.






 
 

Oooh, weer zo leuk! Goofy in zijn Tower Of Terror outfit had ik nog niet op foto. Helemaal blij zwaaien we nog even en gaan we verder.

Bienvenue à Paris

Ik wil nog even naar Place de Remy om wat foto's te maken van het nieuwe Ratatouille gedeelte bij daglicht dus dat wordt onze volgende stop. We bewonderen de fontein, de brug, de attractie... Wat is dat plein toch mooi gemaakt. We vinden dit beiden een heel erg gezellig stukje park. Ook de details zijn erg mooi om te zien.
En ik wilde natuurlijk ook een foto op de scooter. :-)
Met een wachtrij van meer dan 100 minuten zien we het niet zeggen om de attractie nogmaals te doen. Maar gelukkig hadden we hem enkele dagen geleden al gedaan.















Mr. & Mrs. Mouse

Ook op mijn wishlist stond een foto met Mickey & Minnie in hun nieuwe kerstoutfits. Ze zouden om 14.15 uur weer op de set komen en ook al was het nog maar 13.40 uur, ik wilde toch al graag in de rij gaan staan. Je weet nooit hoe druk het nog gaat worden.
Om 14.15 uur zijn ze daar en dan gaat het snel. We zijn als 4e aan de beurt voor een knuffel en foto's van de muisjes in hun prachtige outfits.







Foto's van de photopass








We zeggen Mickey en Minnie gedag en gaan weer verder.
We hebben het wel weer gezien in de Studio's en besluiten om terug te keren naar het andere park.

Wordt vervolgd.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...