Tuesday, November 26, 2013

Disneyland Paris: Vrijdag 22 november 2013 - Deel 2

Meer characters!

Het was ondertussen bijna 12 uur en we wilden alvast wat gaan eten. Het werd Hakuna Matata. Onderweg kwamen we nog characters tegen. Deze stonden in de buurt van Kolonel Hathi's Pizza Outpost.
We zagen het Konijn van Winnie The Pooh. Het was al van 2011 geleden dat we hem nog gezien hadden, dus daar wilde Sarah graag mee op de foto. Ook Gepetto en Gideon stonden er. Er stond echt niemand voor hun te wachten, dus ging ik daar eerst mee op de foto. Ik werd begroet door met een dikke knuffel.



















Rabbit had het wat drukker, dus daar moesten we even wachten. Ook bij hem werd ik begroet met een dikke knuffel.










Ook Captain Hook en Smee stonden er, maar die moesten weer weg.

Hakuna Matata, what a wonderful day!

Na deze leuke verrassing, gingen we verder richting Hakuna Matata. We hadden geluk, het restaurant was open en het was er niet druk.
Hakuna Matata is een restaurant met als thema the Lion King/Afrika. Het restaurant  was gezellig aangekleed naar aanleiding van kerst. Hendrik ging alvast bestellen, terwijl ik van de gelegenheid gebruik maakte om de kerstversiering te fotograferen en een plaatsje te zoeken.

We kiezen in dit restaurant trouwens altijd voor hetzelfde menu... de Lightly Spiced Chicken Strips en de Hakuna Fries. Gewoon omdat we die beiden super lekker vinden. We delen ook altijd een frisdank omdat we het anders niet op krijgen en nemen een flesje water. (Handig om mee in het park te nemen).

De kerstversiering.
Let vooral op de banaan in de kerstboom.
Het is eens iets anders dan een kerstbal. ;-)
 
Pumba en Timon doen een middagdutje nadat ze lekker gegeten hebben.
 

Nog meer kerstversiering.
 

Lekker!


Meeting Royalty

Het lijkt ook een beetje gewoonte te worden om na het eten naar het Princess Pavilion te gaan. Ik wilde dit vandaag op vrijdag al graag doen, omdat ik verwachtte dat het er zaterdag en zondag te druk zou zijn.
Ook nu was het erg druk... Het infobord gaf een 75 minuten aan (maar uiteindelijk hebben we 45 minuten gewacht).
Wachten in het Princess Pavilion vinden we nooit erg. De wachtrij is mooi aangekleed en het was er lekker warm. Ideaal om op te warmen dus, want buiten was het ijskoud.








 







Aan het einde van de wachtrij werd er weer gevraagd of het onze eerste keer hier was. Ik wil natuurlijk heel graag Belle zien (ook al hebben we haar al ontmoet) en de CM doet heel geheimzinnig... It's A Surprise! Hij vraagt welke princess we al ontmoet hebben. Er volgt een hele conversatie over de prinsessen en hij zegt dan dat we Jasmine nog missen. Ik heb Jasmine nog in nooit in het Princess Pavilion gezien, dus als het Belle niet is, zou ik heel blij zijn als het Jasmine is. Maar goed, hij wil niets lossen en zegt nogmaals dat het een verrassing is.

Hendrik heeft het snel door en denkt dat we bij Belle terecht gaan komen. Ik ben er niet zo zeker van...
We moesten nog even wachten en dan kwamen we dat achter het hoekje.... Belle!!! staat.

Ik weer helemaal happy natuurlijk. Ze wil weten hoe ik heet en hoe Hendrik heet, hoe onze dag geweest en wie mijn favoriet character is. Ik zeg haar natuurlijk dat zij dat is en dat ik erg blij ben haar hier te ontmoeten. Dat is gelukkig wederzijds en ze stelt voor om samen enkele foto's te maken, een leuke pose aan te nemen en samen Beeeaaast!!! te roepen. Ze vraagt of Hendrik ook graag mee op de foto komt.
Daarna is het tijd om afscheid te nemen. Ze gaat in ieder geval aan het beest vertellen dat we langs geweest zijn.













Wow, het was Belle! En dat van de eerste keer. Hoeveel geluk kan je hebben op één dag? Ik moet vast niet vertellen hoe blij ik was. Dit was dan nog eens de leukste Belle die we al gezien hebben.

Wordt vervolgd...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...