Tuesday, October 15, 2013

Disneyland Paris: Woensdag 9 oktober 2013 - Deel 3

Magic everywhere!

En dan is het bijna tijd voor de parade. Het miezert nog steeds wanneer we toekomen op ons favoriete parade-plekje aan het begin van de parade route. De weergoden zijn ons gunstig gezind en het stopt met regenen. Enkel heel af en toe valt er een druppel.

Duffy wordt weer boven gehaald en we installeren ons. Niet veel later klinkt het muziekje dat de parade over 10 minuten begint. Nog héél even geduld hebben dus. En dan is het zover... Magic everywhere!











Na de wagen met de feetjes en Merlijn, komen de prinsessen. Aurora en haar prins zijn er vandaag niet bij, maar Belle en Adam wel. Ik helemaal happy natuurlijk!









 
 

Laatste keer dat we in Disneyland waren, was in mei. Duffy had (net zoals vandaag) zijn Mad Hatter outfit aan. Toen the Mad Hatter himself mijn Duffy zag, kwam hij op hem afgerend en toonde hem trots aan het Witte Konijn. Zou hij mijn Duffy vandaag weer spotten? Mad Hatter is één van m'n favoriete characters, dus ik hoopte alleszins van wel.
En ja hoor! Toen hij Duffy zag, kwam hij naar me toe. Hij botste nog even op het Witte Konijn, die hij niet zag aankomen en nam dan mijn Duffy in zijn armen. Hij vond z'n vest echt 'Magnifique' en toonde Duffy aan de mensen rondom ons.
Daarna was er nog snel even tijd voor een foto. De parade kon voor mij alvast niet meer stuk.


 













 




















Eeyore kwam iedereen nog pootjes geven. Cute!

































 








































Wordt vervolgd!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...