Thursday, October 18, 2012

DLP - October 6th (Part XI)

A whole lot of characters!

Na de Disney's Octoween Brass Band and Hallween Treats In The Streets was het tijd om weer verder te gaan. Ik was Dr. Facilier nog niet tegengekomen op deze trip, dus we gingen eens kijken achter het kasteel of daar nog villains te spotten waren.
En ja hoor! We hadden geluk. Dr. Facilier, Cruella, Malificient, de Tremaines and the Hog stonden op de set.
We kwamen eerst bij Facilier, deze had het niet druk. Twee Aziatische meisjes die kwamen aanlopen, wurmden zich voorbij mij, gingen voor mijn neus staan. Eentje stapte recht op Facilier af en duwde haar camera in mijn hand. Euh? Ze had het ook even vriendelijk kunnen vragen of beter nog, haar beurt afwachten. Ik maakte snel een foto, al denk ik niet dat die mooi gelukt is. Na de foto deed ze nog een hele uitleg tegen Facilier. Ik stond nog steeds met haar camera in mijn hand. Na 2 x op een vervelende toon 'your camera' gezegd te hebben, duwde ik deze in haar hand.
Nadien moest ze zelf nog even wachten op haar vriendin. Facilier liet iedereen voor gaan! Geweldig!
Hij speelde eerst nog met de Minnie oortjes van een klein meisje en liet deze in de struiken vallen. Waarna het kleine meisje boos wegliep. Het was best grappig, maar ocharme dat meisje! Nadien heeft hij het wel goed gemaakt.
Daarna was het mijn beurt. Hij vond mijn boekje geweldig en als ik vroeg of hij zijn foto leuk vond zei hij: "Yes, yes, I like it!" Ik blij natuurlijk. Hij tekende het boekje en tekende er nog een doodskopje bij en vroeg wat ik er van vond. Heel erg leuk natuurlijk!

Facilier die het goed moest maken met het meisje met de Minnie oortjes.
 
Let vooral op de 2 aziatische meisjes die nog lekker lang mochten wachten.
 
Wat verderop stond Cruella. Ook voor haar had ik een speciale pagina in mijn boekje. Het is altijd leuk om Cruella te ontmoeten en dat was deze keer niet anders. Toen ze het boekje en haar foto zag begon ze luidop te gillen. Volgens mij heeft bijna heel het park het gehoord! "You like your photo?" "Yes, yes, I do." "You look great hu?" "I look fabulous!". Ze zwaaide het boekje de lucht in en ging de foto ook nog aan mensen rondom tonen. Toen ik vroeg of ze wilde tekenen en toen zag ze haar naam op de volgende pagina staan. "Cruella de Vil, that's me!".
 
Boekje gaat de lucht in!
 
Hier ziet ze dat haar naam op de andere pagina staat.
 
Na Cruella was het de beurt aan Malificient. Zij was echt streng, maar o zo goed in haar rol. Kindjes moesten echt wat zeggen, niet alleen hun boekjes in haar handen duwen. Anders werd ze kwaad en ging ze vragen of ze niet konden spreken? Anderen moesten please of thank you zeggen (wat ik overigens ook altijd doe) anders bleef ze gewoon staan en kijken. Het leverde in ieder geval hilarische situaties op.

Mr. Hatter

De Mad Hatter is één van mijn favoriete characters en had dus ook een eigen pagina in mijn boekje. Ik had hem elke trip al kunnen ontmoeten, maar deze keer zag het er naar uit dat het niet het geval ging zijn. Ik had hem namelijk enkel nog maar in de parade tegengekomen.
Tot we op weg waren naar the Hog. Hendrik zei opeens, daar... the Mad Hatter! Wat? Waar? The Hog waren we al snel vergeten en we gingen naar de Mad Hatter. Die was met 2 kindjes verkleed als Alice en Mad Hatter aan het spelen. Ook de Tremaine zusjes deden mee. We stonden even te wachten tot de Mad Hatter het met de 2 kids op een lopen zette. Wij er achteraan. Ergens in de buurt van de Tea Cups stopte hij om met een andere familie op de foto te gaan.
Dit was mijn kans. Na de foto riep ik: "Mr. Hatter, could you sign this please?". "Of course, I will". Toen hij het boekje zag was hij helemaal verwonderd. Hij riep de kindjes die er nog steeds bij stonden om te komen kijken. Die vonden het boekje ook helemaal geweldig. Toen hij ging tekenen, tekende hij er ook nog een hartje bij! Ik helemaal blij natuurlijk!

 
Nog helemaal verbaasd dat we de Mad Hatter toch tegengekomen waren, liepen we verder richting Frontierland. We gingen eens kijken bij de wachtrij voor Big Thunder Mountain. Deze viel mee, 35 minuutjes maar. Om 15 uur wilde ik graag Jack Sparrow zien, dus we hadden nog ruim een uur de tijd. Ik maakte van het wachten gebruik om alle (verjaardags)smsjes te beantwoorden.
 
 
Na een ritje Big Thunder Mountain begon het helaas te regenen. In Adventureland herschikten we de rugzakken en deden we onze ponchos aan. Hier raakte ik Hendrik kwijt. Ik had gezegd dat ik bij Au Chalet De La Marionnette onder het afdak ging staan. Ik dacht dat Hendrik wel zou volgen. Hij had mij blijkbaar niet gehoord en wist niet waar ik naartoe was. Omdat ik iets gezegd had van Pirates of the Caribbean, dacht hij dat ik daar naartoe was. Eénmaal ik doorhad dat hij niet achter mij was, ging ik terug staan, waar ik hem het laatst zag, maar daar was hij dus niet meer. Ik had de 2 gsm's, dus bellen had geen zin. We hadden afgesproken, dat als we elkaar uit het oog zouden verliezen, dat we zouden afspreken aan het kasteel. Ik hoopte natuurlijk niet dat hij helemaal terug naar het kasteel gelopen was. Na enkele minuten in het rond kijken, zag ik hem eindelijk. Hij was dus bij Pirates gaan kijken.
 
Jack Sparrow, Captain Jack Sparrow!

 
We hadden nog een kleine 10 minuten voor Jack Sparrow zou komen. Dus we bleven onder het afdak bij Au Chalet De La Marionnette staan schuilen voor de regen. Ik hoopte maar dat Jack ook liever droog stond, dan in de regen! We waren niet de enige, we hebben gewacht samen met zo'n 10 tal andere mensen. Het was ondertussen al iets na 3 en nog geen captain te zien. Zouden we wel juist staan? Zou hij toch niet naar de Blue Lagoon komen? Hendrik ging eens kijken. Toen hij terug kwam liep Jack achter hem. "Ik heb hem nergens gezien" zei hij. Maar ik wel! Hij loopt achter je? :-)
Jack passeerde, draaide zich om en stond vlak voor mij. Ik kon mooi als eerste mijn boekje afgeven. Ook voor hem had ik een aparte pagina gemaakt die hij erg mooi vond. Zeker toen ik zei dat ik het zelf gemaakt had. Hij vroeg hoe m'n dag was, waarop ik zei dat ik jarig was. "Oh well, happy birthday! What was your favorite thing today." "Meeting you of course!" "Well, I'm the best! Did you see any mermaids today?" "Mermaids? No I haven't". "Well, good! I don't trust them!". Lol. Na het tekenen gingen we nog even een foto maken. "There's my camera!" al wijzend naar Hendrik. "Are you sure?" en ik keek bedenkelijk. "Are you sure it's your camera, not mine?". "Haaaaa!" Al twijfelend, maar ook niet zei ik: "yeah, I'm sure!".
 
 
Na deze hilarische ontmoeting met Jack Sparrow (you gotta love him!) was het tijd voor wat anders. Het regende nog steeds en het zou wel leuk zijn om even droog te zitten. We waren deze trip nog niet bij Starbucks geweest. Op naar de Village dus, voor een chocomelk met caramel bij Starbucks.

 
 
To be continued!

1 comment:

  1. sarah! your pictures are amazing. i'm so envious of all the characters you're meeting! i'm looking forward to visiting DLP someday. beautiful! thanks so much for sharing.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...