Tuesday, October 9, 2012

DLP - October 4th 2012 (Part II)

It's good to be bad!

Na een ritje It's A Small World liepen we terug richting kasteel.

Aan de achterzijde van het kasteel kwamen we een hoop villains tegen, onder andere Gaston. Toen hij mijn boekje zag keek hij eerst van hmmm…. Wat is dat is hier? Daarna begon hij luid in het Frans vanalles te roepen, waar ik niets van kon verstaan. Hij was wel duidelijk gecharmeerd door zijn foto. Die vond hij geweldig.

Gideon kwam er nog aan met een suikerspin, wat voor een leuke interactie tussen die opleverde.

Hij tekende eerst mijn boekje en toen ik vroeg of ik nog een foto kon krijgen zei hij:'for you... everything ma chérie'. Ik kreeg er nog een handkus bij en werd nog even helemaal plat geknuffeld. Heerlijke vent die Gaston!

 
Bij Shan-Yu Stond niemand te wachten. Ik kon dan ook zo bij hem voor een foto.
 
Ik kon ook nog een foto en handtekening van Gideon scoren. Die had het ook niet heel erg druk. Hij deed teken dat hij mijn boekje heel erg leuk vond.

Discover outer space!

Zo dat ging vlotjes! Helemaal blij (dat had vooral met Gaston te maken natuurlijk) liepen we weer verder. We doken Discoveryland in. Space Mountain had een wachtrij van 5 minuten, wat er dus op neer komt dat je gewoon kan doorlopen en instappen voor een ritje naar de sterren.

Ook bij Buzz Lightyear Laser Blast was er maar een wachtrij van 5 minuten. Voordat we naar Planet Z gingen, namen we onze tijd om de mooi gedecoreerde wachtrij te fotograferen. Ook hier konden we zo instappen en onze kunsten als Space Ranger tonen. Het was Sarah die won (zelfs met fototoestel in de hand)!


Sequoia Lodge
 
Het was bijna 3 uur en we wilden nog snel even naar het hotel. In het begin van de Village gingen we nog even de World Of Disney store binnen, op zoek naar een Brave beer. Helaas, deze was nergens te vinden. Ook in de andere winkels in de Village konden we niet vinden, waar we naar op zoek waren.
Kamer 231

Onze kamer zou tegen 3 uur klaar zijn en we wilden ons nog snel wat opfrissen voor de parade van vanavond. In de shop van Sequoia Lodge bekeken we eerst de foto’s van de Disneyland fotografen. Ik besloot er eentje van Goofy, eentje van Jack en 2 van Tiana te kopen. Nadien begaven we ons richting de incheck balie om onze kamersleutel op te halen. Het was half 4, maar de kamer was nog niet klaar. We moesten even wachten. Hendrik haalde ondertussen onze koffer uit het bagagedepot.
Niet veel later kregen we onze kamersleutels. Het werd een kamer in de Yosemite Lodge, de tweede lodge vanaf het hoofdgebouw. Het werd bijna 4 uur, dus dat werd snel omkleden (we waren veel te warm aangekleed, want we hadden slecht weer verwacht ipv deze stralende zon) en weer naar het park vertrekken.

We keken heel erg uit naar een kamer in Sequoia Lodge, maar persoonlijk verkiezen wij toch New Port Bay Club als hotel. We vonden de kamer in NPB vorig jaar er netter uit zien dan deze. En het zat dan vooral in de details. Een lampenkap die scheef zat, niet zo mooi afgewerkte plinten, de lades van het tv meubel die bijna uit elkaar vielen als je ze opendeed... Verder was de kamer wel net en schoon.

Magic everywhere!

Oei, zo laat al? Even rusten in de hotelkamer heeft deugd gedaan, maar nu was het toch tijd om door te gaan. Ik wilde namelijk goed op tijd zijn voor de parade. We haastten ons langs Lake Disney, door de Village, via Mainstreet naar It’s A Small World. De Magic On Parade begint aan de poort van It’s A Small World en dat is ondertussen ons vaste parade stekje geworden. We hadden nog plek genoeg op de eerste rij… gelukkig maar!

Na een kleine 25 minuten wachten was het dan eindelijk zo ver. Al vond ik de Once Upon A Dream parade fantastisch, naar deze parade had vooral Sarah stiekem uitgekeken. Het heerlijk aanstekende liedje zit daarvoor natuurlijk voor iets tussen. De parade was fantastisch, met als kers op de taart, Duffy en natuurlijk Tink! Al blijft het wel jammer dat Belle en Jasmine niet in deze parade te zien zijn.
 

To be continued...
 

3 comments:

  1. awesome! wish I could go! thanks for sharing the fantastic pictures!

    ReplyDelete
  2. Sarah, die Foto's van Naveen maken me helemaal blij!! Is een performer die ik nogal graag bezig zie ^^ (en de laatste keren dat ik er was meer fur character of danser had dan face character in de parade :( ) Ook de foto's met Gaston vind ik erg leuk ^^

    Ik vind het ook erg jammer dat Belle en Jasmine niet meer in de parade zitten trouwens :( Maar het parade liedje is zo aanstekelijk dit jaar en Duffy maakt veel goed ^^

    Het ziet er wel naar uit dat jullie een super tijd hebben gehad! :)

    ReplyDelete
  3. Hey Jolien,

    Ik dacht al dat dit jullie favorite Naveen was. Zijn lach en zijn karakteristiek gezicht hebben hem verraden. De volgende dag (vrijdag) was hij ook als Naveen in de parade te zien. De dag daarop (zaterdag) was het een andere Naveen.

    Duffy maakt inderdaad veel goed! En ook Tink en de fee'tjes vind ik een mooie aanvulling op de parade.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...