Wednesday, November 9, 2011

DLRP October 7th (Part XIV)

Not such a bad guy!

Het was tijd om de prinsessen te verlaten en verder te gaan. Aan het labyrinth hadden de Tweedles en de Queen Of Hearts net gedaan met hun set. Net te laat dus.
Wij liepen verder naar Frontierland om nog een laatste keer Big Thunder Mountain te doen. Een wachtrij van 10 minuutjes. Handig!
Hierna was het tijd om enkele villains te ontmoeten. Helaas, ze waren niet op de aangegeven plaats. We hebben even gewacht, maar we zagen niemand komen. We gingen wat rondwandelen in de hoop ze toch nog tegen te komen. En ja hoor... Jafar, Kapitein Haak, Frollo en ook Dr. Facilier stonden samen met Jack aan Phantom Manor.
Oooh, super! We gingen alvast in de rij staan voor Dr. Facilier. Toch wel stiekem ook een favoriet!
We moesten even geduld hebben, hij had het druk... maar we kwamen wel aan de beurt.
Ik had helaas geen lege pagina in mijn boekje om hem te laten tekenen, want anders had hij dat zeker mogen doen.
Ik zei hem wel dat ik z'n show erg leuk en goed vond. Waarmee hij duidelijk gecharmeerd was. Nog even een foto maken en dan moest hij en ook wij er vandoor.

Dr. Facilier...  duidelijk gecharmeerd toen ik zei dat ik z'n show 'really good' vond.

Put Out The Red Carpet

Ik had geluk, ik was één van de laatste die aan de beurt was. Ze werden toen weggeroepen en ook wij gingen er vandoor. Het was tijd om van park te wisselen.... wij hadden een date met de Stars & Cars parade! We gingen nog snel wat eten bij En Coulisse om daarna een leuk plekje te zoeken voor de parade.
We kozen ongeveer hetzelfde plekje als de dag voordien, de dag dat het helemaal mis ging door de regen.
Nu hopen op meer geluk!
We hebben even moeten wachten... weet niet meer hoe lang. Denk een kwartiertje ofzo. En toen was het paradetijd!


Toen de wagens uit stopten en de sterren uitstapten werd het tijd om m'n boekje weer boven te halen. We kregen veel characters in de buurt, maar de meeste hadden mijn boekje al getekend. Dopey kwam in de buurt en ook Remy en Sulley.

Het duurde even voordat er iemand langs die mijn boekje nog niet getekend had. Maar ja hoor... daar was Woody. Ik toonde hem dat zijn naam in het boekje stond en toen ging hij wijzen en vrolijk rond dansen. Hij tekende dan ook met plezier het boekje. Daarna nam hij me nog even vast voor een foto... moest het zelf niet eens vragen!

Volgende die langs kwam van de Evil Queen. Haar naam stond niet in het boekje (wat ik de volgende keer dus wel ga doen), maar ze wilde wel even haar mooiste kant laten zien en poseren voor een foto.
Wat later ging Sulley de Queen nog wat pesten! Stout beest! De Queen kon er ook niet mee lachen en liep weg... Sulley ging er achter aan.
Het duurde wat voordat er weer wat characters onze richting uit kwamen. Gaston beloofde nog aan meisje in onze buurt dat hij zou terugkomen en dat deed hij ook!
Ik merkte dat Hendrik ook een tikkeltje Disney-fan begon te worden. Hij begon met al z'n charmes op Jessie te roepen. En ja hoor, het werkte... ze kwam naar ons toe.

Jammer genoeg geen foto meer met Jessie. Het was tijd om afscheid te nemen. De stars moesten terug naar hun cars om te vertrekken.

Ook wij zeiden de Studio's vaarwel om de laatste uurtjes in Disneyland door te brengen in het andere park. De show van Dr. Facilier was weer bezig, dus daar bleven we even naar kijken. We hebben hem ook nog een stukje gefilmd. Daarna was de vraag wat we nog graag even wilden doen. Het antwoord was snel gevonden. Hendrik wilde graag nogmaals It's A Small World doen. (Hou je weer vast voor een hele resem foto's!)
Na een rondje It's A Small World wilde ik nog even gaan kijken naar de wachtrij bij het Princess Pavilion. Als deze mee viel, dan wilde ik nogmaals aanschuiven. Helaas, de wachtrij bedroef 90 minuten!
Bij de Mad Hatter's Tea Cups was er geen wachtrij. Hendrik was van gedacht veranderd en stelde zelf voor om samen deze attractie nog een keertje te doen. Dat liet ik me geen twee keer zeggen.
Hendrik moest naar toilet en op het podium voor het kasteel was de show van Dr. Facilier bezig. Voor mij de ideale gelegenheid om er nog één laatste keer een stukje van mee te pikken en te genieten. Ik stond wat aan de zijkant, maar ach, dat maakte niet uit.
Na de show liepen we nog even adventureland in. Eens kijken of we Aladdin en Jasmine nog even konden spotten. Helaas, het zou Genie zijn die de set kwam doen. We gingen er niet op wachten, maar besloten om in rij te gaan staan voor Balou en King Louis. De rij was gelukkig niet lang en na 5 minuten was het mijn beurt al. Eerst werd ik platgeknuffeld door Balou. Dat vond King Louis niet zo fijn en ook hij ging me knuffelen. Ik was net een worstje van een hot dog! Na enkele leuke foto's ging Balou mij kusjes geven. Dat vond King Louis ook wel leuk en ook van hem kreeg ik nog een kusjes. Waarop het hele publiek 'oooooooooh' ging riepen.

Bij deze zit het avontuur er bijna op... nog één deeltje te gaan!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...