Thursday, November 3, 2011

DLRP October 6th (Part XI)

Characters and a parade!

Zooo, dat was genieten van Halloween Treat In The Street. Persoonlijk vond ik de show van Dr. Facilier net ietsje leuker (die rockte meer), maar ook deze was zeer leuk, luchtig en vrolijk om naar te kijken.
Helaas, komt aan alle mooie liedjes een eind en het is tijd om verder te gaan.

We gaan naar Adventureland, eens kijken of we daar Aladdin en Jasmine tegenkomen. We waren nog wat vroeg en bij hun fotolocatie was dan ook nog niets te zien. In afwachting deden we even de Passage van Aladdin, een overdekte walk-through attractie die het verhaal van Aladdin uitbeeldt. Erg leuk gedaan. Ik had het nog nooit zelf gezien, dus het was wel eens de moeite om door te lopen.

Daarna gingen we terug naar de fotolocatie. Een Frans koppel stond al te wachten. Ik ging even vragen of ze op Aladdin en Jasmine stonden te wachten en dat was ook zo. We gingen mooi achter hun in de rij staan. Dat beloofd! Even voor 15 uur kwam een CM vragen op wie we stonden te wachten. Op Aladdin en Jasmine natuurlijk! Helaas, zij gingen niet komen. Om 15 uur kwam eerst Goofy en 1,5 uur later Genie. Nou, daar gingen we niet op wachten!

Captain Jack Sparrow

We namen het programma er nog even bij en besloten op zoek te gaan naar Jack Sparrow. Die zou te vinden zijn in de buurt van Pirates. Ook daar hebben we even gewacht en niet veel later kwam een CM zeggen dat Captain Jack Sparrow on his way was!
Hij maakte zijn entree wat op een ongewone manier... door de struiken!
Iedereen maakte plaats zodat hij kon passeren en naar voren gaan (zoals bij een erehaag bij een huwelijk ofzo. Hendrik had het niet door en stond lekker in het midden van de weg. Jack liet even van zich horen -kuch-kuch-, Hendrik maakte plaats en Jack kon via zijn erehaag passeren.

Heerlijk geregeld was dit ook. Jack Sparrow koos zelf wie hij naar voren liet gaan. Een meisje met een gehandicaptenkaart mocht eerst, daarna nog wat andere kinderen. Een moeder (die pas aan kwam) duwde een kindje al bijna in de armen van Jack, maar die deed teken dat ze uit de weg moesten gaan en mij door laten. Nou, ik had het niet erg gevonden om nog één iemand voor te laten, maar vond het natuurlijk wel leuk.

Ik nam mijn boekje en vroeg of hij wou tekenen. Hij was even verbaasd en toen ik zei dat ik het zelf gemaakt had, ging ook hij er in bladeren. Dat ik het zelf gemaakt had, had ook de Attendant gehoord en die kwam er bij staan.
Jack toonde hem het boekje, waarop de attendant zei:"Wow, you're really good. You should sell at Disneyland". Waarop ik rood werd en in de lach schoot! Dit was wel het mooiste compliment dat ik ooit gekregen had!
Samen gingen ze in het boekje bladen en de attendant zei nog:"Wow, she got quite a lot". (Doelende op de handtekeningen dan). Jack grinnikte waarop de attendant zei:"He's never impressed, but I am". "I kind of figured that one out, zei ik nog met een lach".
Daarna was het tijd voor een foto.

Hier zegt hij duidelijk dat ik in Disneyland zou moeten verkopen. Je ziet me gelukkig op deze foto niet rood worden. :-)
Na weer een fantastische ontmoeting wed het tijd om verder te gaan. Bij de attractie Pirates stond geen wachtrij dus besloten we om 2 x een ritje te maken. We hadden toch nog tijd voor de parade!

Arabian Adventure!

Vervolgens gingen we op ons gemakje terug naar ons favoriete parade-plaatsje. In de verte zag ik dat het er best wel druk was. Ik schrok er wel van. Nu al ZO VEEL volk voor de parade? Jammer!
Toen ik wat dichter kwam, zag ik wat anders... nee, niet zoveel volk voor de parade. Het was Aladdin die er stond!
Super! We besloten om nog even te wachten.
Aladdin was enorm lief. Hij ging met iedereen even een praatje maken. Aan een klein meisje voor me vroeg hij wie ze al ontmoet had. Dat was Chip & Dale... and you!
Nou, die reactie had Aladdin niet verwacht en begon te lachen. :-)
Echt lief! Een hele leuke Aladdin.
Niet veel later was het mijn beurt voor een foto. Een handtekening had ik al, anders had hij zeker ook mijn boekje mogen signeren.

Daarna was het echt tijd om een plekje te zoeken voor de parade. Net zoals dinsdag zagen we niet veel later Anastasia, Drizella en hun moeder al 'Sing Sing Nightingale-end' buitenkomen. Erg leuk weer die 3!



Come a little Closer...

En eindelijk was het dan weer zover... De Once Upon A Dream parade. Oh, dat liedje is toch zo mooi. Als ik al maar hoor, begin ik al te dromen. Ik kan het ook echt niet laten om te zingen.



Na een fantastische parade - het blijft toch echt genieten, elke keer opnieuw - was het tijd om ons even te verwarmen door wat te gaan drinken. 's Middags kregen we telkens een bonnetje waarmee we gratis tussen 15 en 17 uur een warme koffie of iets dergelijks konden gaan halen. Dit hadden we nog nooit gedaan, maar dit wilden we toch wel eens proberen.
We gingen naar Hakuna Matata (onderweg konden we nog even kijken bij de fotolocatie van Aladdin, maar daar was niets meer te zien) en bestelden een koffie.
Wat er daarna gebeurde is voor een volgend bericht!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...