Thursday, October 13, 2011

DLRP October 5th (Part VII)

Use the lamp!

Zooo, we zijn aangekomen bij HET moment van de dag. Een show waar ik toch wel heel erg naar uit keek. Sommigen vinden hem geweldig, anderen dan weer niet. Ik was dan ook erg blij dat hij niet geschrapt werd omwille van de Halloween periode. Ik heb het natuurlijk over de show met sorcerer Mickey, Mickey's Magical Celebration.
We hadden nog ruim 20 minuten, maar ik wilde een goed plekje, dus gingen we alvast klaarzitten. Hendrik ging nog even naar toilet en ik ging nog wat foto's maken van de Halloween decoraties.
De minuten vlogen gelukkig voorbij en ons wachten werd beloond.
Ik kan maar één ding zeggen... wat een prachtige show! Maar dat komt denk ik ook voornamelijk omdat EN Genie, EN Sorcerer Mickey, EN de Fairy Godmother, EN Merlijn en natuurlijk de prinsessen erin zitten!

Decoraties voor het kasteel.
En daar is ie dan... Mickey!
Jaaa, en daar is hij dan... sorcerer Mickey!
En nu komt er toch ook een moment in de show waarnaar ik uitkeek... de prinsessen!
Na afloop van de show gingen we wat eten. We hadden een kortingsbon van
-20% bij Planet Hollywood, dus besloten we daar te gaan eten. Maar eerst maar eens even door de mensen heen proberen te komen. Dit ging vrij vlot. We namen de doorgang door de Arcade en waren in no-time het park uit! Lekker vlot. Hopelijk gaat het bij Planet Hollywood er ook zo aan toe.
En ja hoor, ook al stond er voor ons een groep van 25 kinderen + begeleiding, we zaten ook weer onmiddellijk aan tafel.
We bestelden beiden pizza. Hendrik eentje met BBQ Chicken en ik eentje met 4 kazen. De pizza's waren lekker, maar toen we de man naast ons Fajitas zagen eten, waren we toch jaloers. Dat zag er lekker uit en zo rook het ook!
Morgen hier toch nog maar eens komen eten?

Na het avondeten waren we doodop. We wilden eerst nog te gaan zwemmen in het zwembad van het hotel, maar we hebben besloten om dit toch maar niet te doen. In het hotel zetten we nog even de foto's en filmpjes over van de kaartjes op de laptop, lieten we de batterijen oploaden en kropen daarna heerlijk onder de wol... nagenietend van alweer een fantastische dag in Disney.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...