Sunday, October 9, 2011

DLRP October 4th (Part III)

Na de parade gingen we terug naar het hotel gaan. Het was een lange dag geweest. Mickey's Magical Celebration zouden we een andere dag wel weer gaan kijken. We wilden vroeg gaan eten en gaan slapen. Onderweg naar het kasteel kwamen we Lady Tremaine, Drizella en Anastasia nog tegen.
Erg druk was het niet (de meeste mensen stonden nog naar de parade te kijken). Dus hebben we toch maar even van de gelegenheid gebruik gemaakt om te wachten voor een handtekening en een foto.

Lady Tremaine was niet erg onder de indruk van mijn boekje, maar wilde toch (weliswaar tegen haar zin) ;-) signeren.

Ook haar dochter Anastasia was niet erg onder de indruk. Ze bekeek mijn boekje wel en toen ik zei dat ik het zelf gemaakt had zei ze “not bad”.
Drizella was wel onder de indruk. “Oh wow, beautiful” was haar eerste indruk. “Can I look in it?” Ja, natuurlijk kan dat! “Isn’t my name in it?” Ik zei dat als ik geweten had dat ik haar zou tegenkomen, dat ik natuurlijk haar naam zou vermelden. Dat vond ze wel leuk! Ze ging dan kijken wiens naam er wel in stond. Bij Knabbel en Babbel zei ze…”Oh, you’ve put those 2 in it”. Op een manier waaruit bleek dat ze er niet tevreden mee was.
Ze riep nog naar de attendant “Come and take a look, you’ve got to see this”. En ook die was onder de indruk. Bij Mickey en Donald gaf ze de tip dat ik bij Castle Stage moest proberen, daar had ik wel kans om een handtekening te scoren. Toen ging ze mijn boekje tekenen.
Ondertussen begon haar zus Anastasia enorm te roepen. “That’s my sister, don’t pay any attention to her, she’s always like that”. Ik zei nog als grap… “I’ve noticed”. Na de foto zei ik nog: “You’re the sweetest” en dat wist ze duidelijk de waarderen. Ik wilde nog te zeggen: “I hope you find your prince charming”, maar dat zal voor een andere keer zijn.



En nu echt op weg naar het hotel. Eerst even een kamersleutel gaan halen en dan achter onze bagage in het bagage depot. We hadden een kamer op de 5e verdieping. Kamer 5216, met een overdekt balkonnetje. Een nette en propere kamer in wit en blauw... meer moet dat niet zijn.
Omdat ik later van al mijn foto's een scrapboek wil maken, moest natuurlijk de kamer en badkamer ook even op foto gezet worden. Hendrik kijkt er alvast niet raar meer van op!


Voordat we gingen eten, gingen we alvast de foto's overzetten op de laptop en de batterij van de Sony opladen. Hendrik had de parade gefilmd en dat had heel wat batterij in beslag genomen. Ondertussen konden onze voetjes even genieten van wat rust.

Uiteindelijk werd het dan toch tijd om wat te gaan eten in de Village... onderweg werd de nodige tijd uitgetrokken om wat foto's te maken.

De hal van de lift in het hotel.

Wat schattige Ducks in de shop van het hotel.
Aan de andere kant van Lake Disney, het New York hotel, mooi weerspiegeld in het water.

Voor het avondeten kozen we voor Annette’s Diner. We moesten 10 minuten wachten, maar uiteindelijk ging het allemaal wel erg snel. Hendrik bestelde een Rock’n’Roll burger met cola en ik een Onion Burger met Lemon Coke. Erg lekker eerlijk gezegd! Alleen wat veel! De Lemon Coke viel ook enorm in de smaak. Ik hou van zuur en het zuur van de citroen overheerste het zoete van de cola. Echt iets voor mij dus!


Na het eten gingen we de winkeltjes in de Village nog wat verkennen. Ondertussen was het ook al donker geworden en maakten we dus nog wat avondfoto’s.
Kleine lieve Tink
Op een klein podium in de Village waren verschillende artiesten die kleine showtjes opvoerden. Hendrik wilde graag even gaan kijken. Ondertussen ging ik nog wat foto's maken. Onder andere van deze Belle.
Disneyland Hotel by night.
En tot slot... New Port Bay Club by night.
Terug op de kamer zetten we de laatste foto’s nog over op de laptop en gingen we ze alvast bekijken. Niet veel later kropen we onder de wol. Zo kwam er alvast een einde aan deze eerste mooie dag.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...